سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییر سبک زندگی با ورزش

کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی نماید و تمایل به خوردن در او کمتر شود.به تازگی پزشکان دریافته‌اند که ورزش کردن به خصوص طناب زدن و دوچرخه‌سواری برای لاغرشدن اثر بسیار عالی دارند.

تحقیقات جدید نشان می‌دهند که ورزش های عمودی باعث ایجاد نوعی حرکت در روده‌ها می‌شوند که این اتفاق باعث کم‌شدن اشتها می‌شود. گفتنی است؛ این کم شدن اشتها باعث می‌شود تا فرد دیرتر احساس گرسنگی نماید و تمایل به خوردن در او کمتر شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دوچرخه‌سواری و طناب زدن بیشترین تاثیر را در این موضوع می‌گذارند. پزشکان با بررسی روی گروه‌های داوطلبان پی برده اند که پس از دوچرخه‌سواری یا طناب زدن افراد علاقه‌ای به خوردن غذاهای چرب یا شیرین ندارند و میزان علاقه آنها کمتر از مواقع عادی است و همگی پس از حدود 15 دقیقه از خوردن غذا سیر می‌شوند، در نتیجه به تدریج وزن متعادل بدن خود را بدست می‌آورند. به طور کلی ورزش برای لاغری می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

ورزش برای لاغری دست

توزیع چربی برای هر کسی متفاوت از سایر افراد است به طوری که برای برخی افراد، وزن اضافی دقیقاً به انگشتان آنها می رسد. به احتمال زیاد این افراد به دنبال ورزش برای لاغری دست هستند؛ اما باید بگوییم که هدف گذاری کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن دشوار است.

بنابراین، اگر سعی می کنید انگشتان و دستان خود را لاغر کنید، باید به طور کلی وزن کم کنید

ورزش برای لاغری شکم

یش از انجام دادن ورزش برای لاغری شکم به طور اصولی حتما برای جلوگیری از آسیب باید بدن خودتان را به مدت 10 دقیقه گرم کنید. می توانید برای گرم کردن از تردمیل یا طناب زدن استفاده کنید.

با این تمرین ماهیچه ها، تاندون ها به سرعت گرم می شوند و اکسیژن و خون کافی می ‌تواند به نقاط مختلف بدن شما برسد.

ورزش لاغری پا

بهترین ورزش لاغری پا چیست؟ برای کوچک کردن ران و ساق پا لازم نیست در ابتدا حتما به باشگاه های ورزشی مراجعه کنید و یا از دستگاه ها یا وسایل کمکی برای لاغری ران و باسن استفاده کنید. بهترین ورزش لاغری ران و ساق پا در یک هفته استفاده از روش های ساده اما موثر می باشد که می توانید خودتان به صورت مرتب انجام دهید و تاثیر آن را در کمترین زمان ببینید

لاغری با دستگاه ورزشی

معرفی دستگاه های ورزشی که چربی سوز هستند. برخی مواردی که می توانند به ما در لاغری با دستگاه ورزشی به شما کمک کنند عبارتند از:

 انواع دستگاه های تردمیل

تردمیل ها شامل تردمیل های خانگی، تردمیل های باشگاهی، تردمیل های بدون موتور و مکانیکی و تردمیل های آبی می باشد که تمامی این تردمیل ها را می توانید از فروشگاه ورزشی رزان کالا به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

دستگاه های الپتیکال و اسکی های فضایی

الپتیکال ها و اسکی فضایی دستگاه های هوازی می باشند که شبیه ساز ورزش کوهنوردی می باشند.

الپتیکال ها انواع مختلف با برند های متفاوتی را دارد که تمامی این برند ها را نیز می توانید در فروشگاه ورزشی رزان مشاهده و خرید و درب منزل تحویل بگیرید.

بیش تر بخوانید: https://www.dritm.ir/